středa 19. srpna 2015

Eos produkty

Ahoj,ráda bych Vám představila produkty od značky eos,myslím že ho většina z Vás bude znát ,ale i tak Vám o něm něco napíšu:).
Eos stojí přibližně od 130,- / 5€ a více:).Což podle mně,je celkem drahé na to že je to vlastně jen balzám ve tvaru vajíčka.Ale je to čistě můj názor:).

Kde eos balzám koupit? - tady jsou odkazy na e-shopy kde eos můžete pořídit 
  • Vanilla - vanilka
  • Summer Fruit – Letní ovoce
  • Lemon Drop - Citron 
  • Pomegranate Raspberry -granátové jablko,malina 
  • Blackberry Nectar -ostružinový nektar
  • Honeysuckle Honeydew -žlutý meloun
  •  Strawberry Sorbet - jahoda
  • Blueberry Acai -borůvka
  • Sweet Mint -mentol 
  • Medicated Tangerine -mandarinka 
  • Fresh Watermelon -červený meloun
  • Passion Fruit -marakuja 
Jinak velmi dobré je vědět,jak poznat pravý eos od fejku  https://www.youtube.com/watch?v=PnZR8gOPy08&app=desktop#_=_ , doufám že Týnuš nebude vadit že jsem použila její video:).

Já mám zatím jen summer fruit,který je pro mě favorit!:)
                          


                       

Ale eos nejsou jen balzámy,eos nabízí i krémy na ruce,tělová mléka,krémy na holení a Bath&Body Works.


Krém na ruce - Já mám tento okurkový ,který je pro mě nezbytnost jelikož trpím na suché ruce tak vždy potřebuji nějaký krém a tento je perfektní!Musím říct že ta vůně,je opravdu skvělé a je cítit z rukou ještě nějakou dobu.

Kde ho koupit ↓↓

  1. http://www.eosbalm.cz/KREMY-NA-RUCE-EOS-c6_0_1.htm
  2. http://www.myeos.cz/eos-krem-na-ruce

Máte na výběr z :
  • Cucumber
  • Fresh flowers
  • Berry blossom





Tělové mléko - Opět,skvělé hydratuje,je vhodný pro normální až suchou pokožku,mám po něm krásně hebkou pokožku takže není co vytknout.Bohužel cena už je vyšší ,stojí kolem 350,-.

Máte na výběr z :
  • Boost
  • Nourish
  • Refresh
Kde tělové mléko sehnat 

Dále krém na holení - Musím říct že já žadný jiný krém na holení nepoužívám něž tento od eos,je opravdu úžasný.Krém je hutný,dobře se nanáší a přeměňuje se v pěnu.Nohy jsou po něm krásně hydratované a hladké.Cena je kolem 170,-

Máte na výběr z :
  • Sensitive
  • Lavender,jasmine
  • Vanilla,bliss
  • Pomegranate,raspberry
Kde krém na holení sehnat 
A poslední Bath&Body Works - Jde o antibakteriální gel na ruce.Stačí opravdu jen kapka,krásně voní a vejde se všude.Já ho tahám všude sebou.Stala sem se na něm závislá:D prostě mám furt pocit že si to musim dát na ruce!:D. Ale tento sem dostala od kamarádky a ta ho kupovala v cizině ,takže na českých e-shopech nikde ten který já mám není.Cena se pohybuje kolem 65,-.

Máte na výběr : 

  • Stress reilev
  • Island pink pomelo
  • Turquoise waters
  • Safari mango
  • Southern lemon chifon
  • Jungle Grapefruit
  • Coconut cooler
  • Vanilla berry sorbet
  • Japanese cherry blossom
  • Dazzling diamond 
  • Beautiful day
  • South pacific sunrise 
A mnohem dalších.Je jich na výběr opravdu moc!

Kde antibakteriální gel sehnat 

  1. http://www.eosbalm.cz/BATH-BODY-WORKS-c14_0_1.htm?page=0&man=9


Žádné komentáře:

Okomentovat