čtvrtek 20. srpna 2015

Zdravím holky!Jak jste se dneska měli a co jste dělali?Já se celý den jen válim v posteli a koukám na filmy,není mi totiž nějak nejlíp.A jak se těšíte do školy?Já vůbec,zase začnou ty stresy,úkoly,učení.Ale na druhou stranu se těším na spolužáky a na tu srandu co tam je:).Jinak jak se vám líbí nový "vzhled" stránky?:)
Jinak jestli to máte tak jako já,a válíte se v posteli tak tady je pár typů na filmy na které se můžete kouknout:).

  • Fakjů pane učiteli
  • Millerovi na tripu
  • Nikdy to nevzdávej
  • Válka blogerek
  • Pan božský
  • Street dance 1,2
  • Hvězdy nám nepřály(klasikaa:d)
  • Rychle a zběsile
  • Méďa 2
  • Milý Johne
  • Báječný svět shopaholiků
  • LOL❤️
  • Zkus mě rozesmát
  • Probudím se včera
  • Zkažená úča
Doufám že si něco vyberete a já du dál sledovat filmy a lenošit v posteli heh.

2 komentáře:

  1. Good mornings
    Ten design je super! Zaujal mě film báječný svět shopaholiců, určitě se na něj podívám. Máš super blog:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že se líbí!:) Určitě koukni,skvělej film:).
      Moc děkuju:).

      Vymazat