pátek 25. září 2015

TANGLE TEEZER

Ahoj,dnes jsem se rozhodla Vám napsat o hřebenu tangle teezer.
Tangle teezer je profesionální hřeben na rozčesávání vlasů.
Jeho vynálezce je kadeřník Shaun P.
Jeho cena se pohybuje do 300,- což si myslím je podle mě skvělá cena.
Můžete ho sehnat třeba zde - https://www.tangleteezer.com/#_=_


Co od něj můžete čekat? -
  • Dobře rozčeše vlasy
  • Padne do ruky
  • Hodí se jak pro rovné tak pro kudrnaté vlasy
  • Uhlazuje vlasy
  • Lehce se čistí
  • Má měkké zoubky
Existuje hodně druhů teangle teezeru,já mám The original a musím říct sama za sebe že jsem s ním velmi spokojená.:)


  •  Aqua flash který slouží na rozčesávání mokrých vlasů.


  • Salon elite je to samé jako The original.


  • Compact Styler je spíše takový cestovní,je menší takže se vejde všude do kabelky,batohu.




  • A poslední je určený pro děti Magic Flowerpot,dočetla jsem se že by měl být pro větší lesk a objem vlasů.Tento hřeben je ve tvaru kytičky a je u toho i takový "květináč" kam si můžou děti dávat například gumičky.


Všechny druhy hřebenů mají podobný tvar.U všech hřebenů najdete různe barvy a vzory.Myslím že si určitě vyberete :).
Za mě je tohle nejlepší hřeben který jsem kdy měla,takže určitě doporučuji.


2 komentáře:

  1. Tangle teezer je nejlepší kartáč na vlasy, jaký by mohl být. Já uprednostnuji ty, ktere se daji pouzivat na cestovani a maji ochranu na stetinky.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám obyčejný Tangle teezer a potom ten do kabelky a ten je podle mě mnohem lepší, ten obyčejný mi moc dobře vlasy nepročeše, nevím proč :D


    U mě na blogu probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš :)

    OdpovědětVymazat