pátek 25. září 2015

Macadamia Oil Extract Exclusive

Nedávno jsem si objednala masku a šampon Macadamia Oil Extract Exclusive.
Musím říct,že na to jaký jsou stojí opravdu směšnou cenu.Já jsem s obojím velmi spokojená!Už podle názvu je jasné že oba produkty jsou především z makadamiového oleje,který hloubkově vyživuje a hydratuje vlasy.


Vyživující šampon na vlasy mi naprosto vyhovuje.Šampon je pro všechny typy vlasů.Od té doby co si vlasy myji tímto šamponem mám vlasy krásně lesklé a vyživené.Navíc šampon odstraňuje nečistoty.Opravdu jsem velmi spokojená s tímto šamponem,ale musím říct že při nanášení šamponu stačí opravdu málo,když jsem si s tím myla vlasy poprvé,dala jsem si celkem dost a když mi vlasy uschly měla jsem je mastné takže jsem si je musela mýt znovu :D:).Šampon má navíc skvělý aplikátor.Jeho cena je 69,- což mi příjde opravdu nízká na to jaký je. Seženete ho zde - http://www.parfums.cz/macadamia-oil-extract/exclusive-vyzivujici-sampon-pro-vsechny-typy-vlasu/





Vyživující maska na vlasy - Opět,je pro všechny typy vlasů.A příjde mi že je výborná pro suché vlasy.Maska je velmi hutná,takže stačí málo jí nánášet.Já si masku vždy nechávámra 5-10 minut.V masce se nachází i keratin který regeneruje poškozené vlasy.Maska skvěle voní,fakt nádherně,vždy když mi pak uschnou vlasy tak si k nim musím furt čuchat protože to voní fakt dlouho!:D.Od té doby co používám tuto masku,mám vlasy krásně hladké a jemné.A vlasy se dobře rozčesávají.Maska slibuje lesk a pružnost,což podle mě maska plní.
Masku seženeta na - http://www.parfums.cz/macadamia-oil-extract/exclusive-vyzivujici-maska-na-vlasy-pro-vsechny-typy-vlasu/ a cena opět skvělá 79,- .


Opravdu doporučuji si tyto dvě skvělé věcičky zakoupit.Já mám po používání obou produktů vlasy mnohem lepší než jsem měla.A navíc skvělá cena.Jestli někdo máte zkušenosti s těmito produkty určitě mi napište do komentářu Váš názor.

Žádné komentáře:

Okomentovat