neděle 14. června 2015

Maska na vlasy Loreal

Objednala jsem si masku ze stranky http://www.prozdravevlasy.cz/,Tato stránka je opravdu super!Jsou milý,všechny informace vám poskytnou,produkt brzy příjde.A abych už se dostala k produktu co jsem dostala na recenzi.
Mám tu od masku na uhlazení vlasů Loreal Professionnel Liss Ultime masque. Musím říct že maska je opravdu úžasná.Krásně vám vlasy uhladí a vyživuje.Maska krásně voní.Stačí si dát opravdu málo.Vmasírujete do do umytých,ručníkem prosušených vlasů ,necháte působit 2 - 3 minuty a poté důkladně opláchnete.Masku opravdu doporučuji koupit http://www.prozdravevlasy.cz/prozdravevlasy/eshop/28-1-LOREAL-PROFESSIONNEL/0/5/397-Loreal-Professionnel-Maska-pro-uhlazeni-vlasu-Liss-Ultime-200-ml 


5 komentářů:

  1. Tak tahle spolupráce musí být super! :) Maska vypadá dobře a i jak popisuje :) já na L'Oreal asi nemám nějak odvahu :D :) třeba někdy ;)
    A můžu se zeptat, kdo vyhrál v té GA? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti ji můžu na 100% doporučit:)
      Ptala jsem se tý holčiny zda by nevadilo že bych uveřejnila její jméno ale nechce:/ tak snad nevadí:)

      Vymazat
    2. A bude další GA tak se nezapomeň zůčastnit:)

      Vymazat
    3. Tak to je super! :)
      Jo, tak dobře :) díky za 'pozvánku' :))

      Vymazat
  2. ak ti muzu poradit :) nedavej postum nazvy jako - spoluprace. a nebo hned v prvni vete - tohle jsem dostala zadarmo, abych napsala recenzi :)))

    OdpovědětVymazat