sobota 23. května 2015

GIVEAWAY

Mam tady pro Vás první giveaway a bude se soutěžit o parfém Chloe.Podmínky soutěže jsou lehké.
  1. Musíte mě veřejně sledovat přes GFC.
  2. Napište pod jakým jménem mě sledujete.
  3. Napište jaký článek na mém blogu se vám nejvíc líbí.
  4. Napište váš email v případě výhry vás informuji.

  • (není povinné) můžete sdílet můj blog což znamená když budete sdlíet připište odkaz kde jste sdíleli. 


  •                              Soutěž trvá do 8.6



    33 komentářů:

    1. GFC: Elysia
      colourfulelysia@gmail.com

      Nejvíce se mi líbil článek Recepty a tipy na ovesnou kaši, protože ovesnou kaši naprosto zbožňuji a dávám si jí téměř každé ráno k snídani. :)

      OdpovědětVymazat
    2. GFC: Mycakestyle1
      SDÍLENO: https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts
      kostkova.pavla@centrum.cz

      nejvíc se mi líbí článek o tangle teezeru. :)

      OdpovědětVymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      OdpovědětVymazat
    4. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
      Nejvíc se mi líbí článek o řasence Get big lashes, určitě si jí koupím :)
      vondryskoval@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    5. GFC: Terka Černá
      Nejvíce se mi líbí Tangle teezer, protože naprosto souhlasím a jinak recenze na kosmetiku. :)
      E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    6. Sdílím - https://plus.google.com/u/0/114038359467541295997/posts/P7DZXJv5N4Z

      OdpovědětVymazat
    7. Sdílím - https://twitter.com/c_theresia/status/602470223518769152

      OdpovědětVymazat
    8. GFC Simona J.
      simonaa13@seznam.cz
      Hezký článek je Recepty a tipy na ovesnou kaši :))

      OdpovědětVymazat
    9. GFC Lucie Martináková
      lucie.martinakova@email.cz
      Zaujal mě článek o eshopu Prima Obchod

      My Skincare Routine + GIVEAWAY

      OdpovědětVymazat
    10. GFC:Lucie Tkáčová
      Nejvíc se mi líbí o Tangle teezer, protože ho sama používám
      lussecret@gmail.com
      http://lussecret.blogspot.com

      OdpovědětVymazat
    11. GFC -. Kristýna Košuličová
      Mě se nejvíc líbí článek o Tengle Teezeru :)
      tynka.kosulicova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    12. GFC Nikola Orechovská
      najviac sa mi páči článok o Eucerine
      nikolaorechovska@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    13. GFC Natty nka
      Nejvíc se mi líbí článek o Tangle Teezer a pak recepty na ovesnou kaši :)
      112Natty112@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    14. GFC: Catie
      Článek o receptu na ovesnou kaši je super! :)
      eliskakonarova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    15. GFC Kamila Ligasová
      Nejvíc jsem využila článek na ovesné kaše.
      kamcamahdalova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    16. GFC Kamila Ligasová
      Nejvíc jsem využila článek na ovesné kaše.
      kamcamahdalova@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    17. Ahoj, upřímě toho tady zatím moc nemáš,sleduji tě jako Pineapple93, a těším se na budoucí příspěvky.:) Nejvíc mě asi zatím zaujala ta kaše, jak jsem koukala jako většinu.
      mysunnypineapple@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    18. Sledujem ako Nat, mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com
      Najviac ma zaujali ovsené kaše! :-) Super inšpirácia.

      OdpovědětVymazat
    19. Sleduji jako Dendy, denisa.sebestova@email.cz
      Nejvíce mě zajímají recenze kosmetiky.

      OdpovědětVymazat
    20. Sledujem cez Blogger pod týmto istým menom:)
      Článok "STOP vytrhavani vlasu!"
      miselka710@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    21. • GFC: Alena Trubiniova
      • Email: alena.trubiniova@centrum.cz
      • Nejvíc mě zaujal článek o MaryKay:)

      OdpovědětVymazat
    22. GFC2: Niki Majtánová
      Nniki13@seznam.cz
      Nejvíce mě bavil a zaujal článek STOP vytrhávání vlasů :)

      OdpovědětVymazat
    23. GFC: Barborka
      Najviac sa mi páčil článok o riasenke Stop vytrhávaniu vlasov :)
      bacikova.b@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    24. GFC: ZdeňkaM
      Nejvíc se mi líbil článek o eshopu Prima obchod odkud máš legíny. :)
      zdenkamartinakova@gmail.com

      OdpovědětVymazat
    25. Sdílím: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1439324799706557&id=100008871519564

      OdpovědětVymazat
    26. GFC Barunka Svejkovská
      mně se líbí články o Eucerinu a schvaluji určitě Tangle Teezer, nedokážu si bez něj svůj život představit! :D :)
      bambisvejkovsky@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    27. Ahoj! Skvelá GA :) Ten parfém už dlhšie chcem :)
      Sledujem verejne cez GFC ako Dany Čuks a môj mail je: danycuks@gmail.com
      Popravde neviem, ktorý článok sa mi konkrétne páči, ale všeobecne mám rada články o novinkách ktoré teraz fičia, čiže článok o Tangle Teezer je super ;))
      Dúfam, že vyhrám! :D

      OdpovědětVymazat
    28. GFC: Zuzana Zelienková
      mail: zuzka.zelienkova@gmail.com
      Páči sa mi článok MaryKay :-)

      OdpovědětVymazat
    29. GFC - Dinky
      dinkyka@gmail.com
      Mne sa najviac páčil tvoj článok o Tangle Teezer - presne taký istý mám doma aj ja, a musím povedať že ho mám veľmi rada. Je to jeden z mála hrebeňov, po ktorých mi neelektrizujú vlasy a poriadne mi ich rozčešú, aj ke´d sú zamotané :)

      OdpovědětVymazat
    30. Zdieľala som tvoj blog na FB - https://www.facebook.com/diana.dinky/posts/864146967012744

      OdpovědětVymazat
    31. GFC: Ell Rosen
      Nejlepší je článek o ovesné kaši, moc se mi líbí.
      mail: alice.ruz@seznam.cz

      OdpovědětVymazat
    32. krásna giveaway! sledujem pod svojim menom :).
      bloguješ krátko, nedá sa povedať presne čo je najlepšie, pretože mne sa páči celý blog. hlavne si to ty, nemusíš sa pýtať, čo je zlé či dobré. ak budeš prispievať zo srdca, ľudia to budú milovať všetko ;).
      mail : kejmy.do.it@gmail.com

      Kejmy ♥.

      OdpovědětVymazat
    33. Sleduji jako Monica S
      Návštěva drogerie :)

      MonicaSvideo(zavináč)gmail.com


      Monča




      OdpovědětVymazat