sobota 9. května 2015

KTERÝ?!

Dobré ráno holky,jak jste se vyspali?Já dneska krásně!Vzbudilo mě sluníčko a dodalo mi to strašně energie!Doufám že si dnešek užijete! Rozhodla jsem se s vámi podělit o mé dojmy o dvou make-upech :).
První je od Miss sporty BBcream Moring Baby.Mám ho v odstínu 001LIGHT.Pro mě je úplně suprovej!Vydrží dlouho,krásně sjednotí pleť.Prostě super.
Bohužel to se nedá říct o tom druhém.Je od essence stay all day.Bohužel sem si vzala špatný odstín takže když si ho dám a nezapudruju tak vypadám jak mrkev :D opravdu vzala sem si špatný odstín.Výrobek slibuje dlouhotrvající efekt až 16 hodin,výdrž,jemnou,hladkou pleť,skvělou krycí choppnost,obličej bez ,,umělé masky".Asi nejlákavšjsí na něm je cena,která se pohybuje okolo 100,-,což není vůbec drahé.Je pravda že krásně kryje ale vyrabí se jen v tmavších odstínech takže bledulkám jako sem já se opravdu nehodí.Ale zkoušela ho kamarádka(které jsem ho darovala:D) tak alespoň napíšu její pocity.Stačí jedna vrstva celkem dobře kryja a vypadá přirozeně.Nevysušuje a příjemně voní a dobře se rozetírá.Na denní nošení nejlepší.Jediné,co bych mu vytkla za moje cca 2 měsíční používáni je to že se dost ukládá do vrásek.Ale jinak je super.
No tak jste to slyšeli:) Já se s vámi zatím loučím(možná odpoledne bude ještě další článek ale uvidím) a přeji Vám krásný den matek!

Žádné komentáře:

Okomentovat