úterý 31. března 2015

Návštěva drogerie

Holky znáte to,jen tak si skočíte do drogerie pro jednu věc a vracíte se s více věcmi :D Takhle to přesně dopadlo u mě:D

První je barevný lesk od essence Stay with me v odstínu 07 KISS.Bála jsem se že to bude vypadat špatně ale vypadá to super.Má to fakt skvělou  vůni :D:) Takže určitě doporučuji.


                                         
                            
Dál tu mám hydratační krém od Garnier SKIN NATURALS.Ten jsem zatím zkoušela jen 4x ale zatím mi příjde fajn:).A také krásně voní.
A řasenku na obočí od essence.Ta je úplně bombová!Mám jí už po čtvrté a fakt nemůžu si jí vynachválit:).Je v odstínu 02 MY PIECE OF LAND.Hodně lidem nevyhovuje ale mě ano:).
                         


Stíny od essence mě hodně zklamali.Ten fialový ještě jde ale ten černý je strašný.Jsou v odstínu 03 purple maniac.Nevim jak Vám ale mě nedržejí.A dávám si pod to bázi ale stejně nedrží. 
                           

A poslední bronzr také od essenece:D:).S tím jsem spokojená:)Je to odstín 02 sunny.A voní po kokosovém oleji!:D Je to skvělá vůně:)
                               



Žádné komentáře:

Okomentovat