neděle 29. března 2015

Vak-gymsack.cz

Ahoj po dlouhé době je tu další článek:)!
Omlouvám se že jsem dlouho nic nenapsala ale v poslední době jsem neměla náladu a mám i hodně učení .Ale už je to lepší tak konečně můžu něco napsat.
No a jelikož mi přišel balíček od stránky http://gymsack.cz/  s vakem tak dnešní článek bude o něm:).
Se stránkou gymsack.cz jsem byla opravdu velmi spokojená!A to samé i s vakem.Vak má úžasnou barvu(omlouvám se že na fotce vypadá tak trochu "vyblitě" ale mám něco s mobilem a musela jsem fotit přes tablet) Ale na živo má barvu fakt skvělou.Vejde se do něj dost věcí.Já v něm nosím učení a vše se tam vejde.A ta kvalita!Na to že vak je fakt levný tak má skvělou kvalitu:).Opravdu jestli chcete kvalitní a hezký vak tak si objednejte z této stránky:).A já ještě jednou děkuji stránce za skvělý vak a určitě se na jejich stránku podívejte:). 


                     

           

Žádné komentáře:

Okomentovat