středa 19. srpna 2015

Spotřebováno #1

Takže ahoj holky!Dnešní článek bude o spotřebovaných produktech za měsíc červenec.
Jinak jak si užíváte poslední dny prázdnin?Určitě mi napište do komentářů kde jste zatím byli a co plánujete do konce prázdnin!:).Tak a můžem jít na to:).

  1.  Pleťová voda HerbExtract Cannabis.Je to pro normální a smíšenou pleť.Krásně Vám pleť vyčistí,ale nevím proč,občas mě i pálilo když sem si s ní pleť čistila.Ale jinak jí mohu doporučit.A bohužel nevím kde se dá koupit protože jsem jí dostala od příbuzných.
  2. Cils Demasq - nemastící odličovač očí:2 čistící fáze pro dvojitý účinek.Vlastně to je 2v1,ale nemám fotku jak vypadal než jsem ho začla používat.Vůbec nevím zda se dá koupit samotně protože já jsem ho koupila v balení s řasenkou.Musím říct že oči,odlíčí perfektně.Ale na odličování pleti mi moc nevyhovuje.
  3. Gliss Kur Express Total Repair -regenerační pěna na suché a poškozené vlasy.Tahle pěna mi vůbec nevyhovovala.Vždy jsem si dala jen málo do mokrých vlasů,a když mi vlasy uschly měla sem je mastné.Takže jsem pěnu dala mamce ,té zase vyhovovala takže myslím že sedne jak komu:).
  4. Gliss Kur Oil Nutritive - je regenerační sprej pro vlasy se sklonem k třepení.Tento sprej mám už po několikáte a furt si ho nemůžu vynachválit.Vlasy vždy skvěle rozčešu,a jsou po tom krásně lesklé.Takže určitě plánuju koupit další.
  5. Garnier Hydra Express - zvláčňující gelový krém.Pro mě je tohle snad nejlepší tělové mléko.Gel se hned vstřebá,pokožka je vyživena ,hebčí a hydratovaná.Bohužel se mi vypotřeboval rychle protože mi ho kradla mamka :D.
  6. Make-up alverde - make -up má skvělé krytí,je lehký a dobře se nanáší.Je v odstínu 10 light beige.Nemám co vytknout.
  7. Garnier Moisture Match -hydratační krém na obličej.Krásně voní,hydratuje.Jsem s ním opravdu spokojená.
  8. A poslední Dermcol Aroma Ritual - sprchový gel s vůní belgické čokolády a pomeranče.Opravdu tyhle sprcháče miluju,kupujem je s mamkou už strašně dlouho.A tenhle sprcháč fakt nádherně voní.


Btw: asi jste si všimli že tu není nic moc z kosmetiky ale v létě se pomalu nemaluju,jen při výjmečných příležitostech ,proto tu nic kromě make-up neni:).


Žádné komentáře:

Okomentovat