sobota 5. září 2015

Garnier Skin Cleansing

Ahooj,dnešní článek bude o micelární vodě Garnier Skin Cleansing.
Myslím že většina z Vás jí zná,ale kdo ne tak tenhle článek je přesně pro Vás!
Tato micelární voda je pro odlíčení pleti ale i očí a rtů.Perfektně vyčistí,zklidní a zjemní pleť.Odstraňuje make-up a nečistoty.Je vhodná pro citlivou a suchou pleť.
Micelárni voda je velmi jemná,takže vůbec nedráždí.Nevysušuje pleť což je velké plus.Další plus je že když si odlíčím pleť nemám jí červenou,což už se mi u pár micelárních vod stalo!:D
A cena je perfektní!Na to že je to 400ml a vydrží celkem dlouho stojí něco do 160 korun přibližně.Já sem si jí nekupovala sama koupila mi jí mamka v Dm takže teď nevím přesnou cenu.Ale co jsem tak koukala na internet tak se dá sehnat i přes internet například tady -http://www.parfums.cz/garnier/skin-care-micelarni-voda-pro-citlivou-plet/ určitě se tam koukněte!
A navíc má i praktický dákovač který mi vyhovuje.
Já jsem s ní maximálně spokojená a můžu jí jen doporučit!:)

Žádné komentáře:

Okomentovat